Re: Problemes amb Debian Jessie

Jo puc dir que he tingut moltes dificultats en fer funcionar ordinadors
antics que porten xip gràfic NVidia, amb Debian 8.

Em sembla que a tots els casos he creat un fitxer xorg.conf i li he
canviat el «driver» nouveau per un d'aquests:
modesetting
vesa
fbdev
(el que més velocitat donés amb glxgears)

El 16/06/15 a les 15:03, Marc ha escrit: