Re: Contactes amb l'ajuntament de Barcelona?

Si, jo també estic d'acord que el rol de les molletes, les escorrialles, hauria de ser cosa del passat a Barcelona amb BeC... Estem parlant que son el govern de la ciutat, porten aquest tema en el programa, i està en sintonia amb la seva ideologia...

Ara bé, per la meva experiència en la militància en organitzacions d'aquesta mena, la gent que no està en el mundillo geek, simplement no fa per desconeixement... Això explica que el programa es fes usant Indesing, etc. Son les eines de la major part de la gent, dissenyadors i maquetadors inclosos...

I, per tant, també coincideixo que la gent que estem pel soft lliure hem de donar un pas endavant.

En aquest sentit, el que imagino que és bàsic és que el gestor del dep. d'informatica de l'ajuntament el fotin fora, perquè probablement porta cobrant comissions de Microsoft i companyia, i si fins ara no han fet passos en la línia del soft. lliure, no serà per casualitat. Parlo per intuïció, però és probable que l'encerti. Caldria, que igual que amb la Guàrdia Urbana, agafessin algú amb un perfil clar d'aposta pel soft lliure per pilotar tot plegat... Gent no hi falta en el col·lectiu que fa molt anys que estem treballant en aquesta línia, i igual que jo tinc uns quants noms al cap, segur que valtros també. Tot això ho dic perquè si el que pilota aquest Dep. te nul·la motivació (i d'alguna cosa serveix el CV), poca cosa farem en un tema tant complicat...

D'altra banda, ahir ho comentava amb un amic, que potser més que fer anunci amb bombo i platerets, i despertar le resistència al canvi de tothom, és una política més eficaç fer com em penso que ho fan a Saragossa, a on diria que la implementació del soft lliure no depèn d'una decisió política, sinó tècnica... i els tècnics ho estan portant a terme a la callada, i simplement els usuaris es troben amb un libreoffice com es podrien trobar amb la nova versió de MS Office, o amb una Debian com es podrien trobar amb un Windows 8.

Pels que no l'hagueu vist, un video molt interessant del que fan a Saragossa:

https://www.youtube.com/watch?v=_20SeHi09jY&feature=youtu.be

La web: http://zaragozaciudad.net/azlinux/ (fixeu-vos en el que diuen al post d'aquest març, el darrer)

Fins ara,

Joan Cervan