Re: Contactes amb l'ajuntament de Barcelona?

però un moment,
ja són 2 cops que he sentit "campanya" (fsfe, admpub: "Campanya per a
l'ús del programari lliure en l'administració pública")

Si al programa per Barcelona ja diuen explícitament que volen
incentivar això, ja no es tracta de conscienciació, és un pas més!!!!
Se'ns està dient des de Barcelona en Comú que incentivar la
participació ciutadana.
S'ha d'anar pensant en un pla, projecte, d'almenys 4 anys, discernir
què és prioritari. Com algú apuntava, passar de Microsoft Word a
Libreoffice en determinats llocs, pot funcionar. O establir formats
electrònics més lliures, etc.

Si no el pensem nosaltres qui creieu que ho farà? Deixeu-me que ho
contesti, jo. Els de movistar (prometo somriures):
https://www.youtube.com/watch?v=yr1eoAUna-E#t=1m22s

i disculpa per als usuaris que no són de Barcelona, i si hi ha
offtopic, tot i així crec que és interessant la experiència