Re: Correus publicats a lists.debian.org

Si, algú hauria de fer una auditoria a les bases de dades dels spammers
per treure una bona estadística d'on aconsegueixen millor les adreces de
la gent.
Per algunes de les rèpliques que llegeixo, intento riure per no plorar.

El 11/06/15 a les 16:40, Alex Muntada ha escrit: