Re: Correus publicats a lists.debian.org

La metàfora del taulell d'anuncis em va bé:

Una cosa és donar el teu número a una persona amb qui parles.
Una cosa més és donar el teu número al grup d'una reunió.
I un salt qualitatiu és deixar el teu número indefinidament al taulell
d'anuncis, al carrer, i amb un botonet per trucar-hi automàticament.

Els recollidors massius d'adreces es basen en l'automatització: allò que
es pot obtenir anònimament (amb una aranya, web crawler), i allò que es
pot obtenir amb la mateixa eina per molts llocs (subscriure's a la
llista automàticament, també per enviar spam).

Perquè serà que a aquesta llista li han establert un filtre per la
subscripció (confirmar un codi rebut al correu)? Ja és alguna cosa.

El 11/06/15 a les 08:36, Eloi ha escrit: