Re: Correus publicats a lists.debian.org

El 10/06/15 a les 15:07, jaume@citrik.org ha escrit:
> Per ser més concrets, el problema que tinc jo amb el "derexu al ulvidu"
> és el següent: Vaig cometre l'error d'enviar un mail amb el meu nom
> complert, o sigui que si vaig a un buscador es pot saber la meva adreça.
>
> El que reclamaria com a propietari del correu és que s'esborrés aquest i
> així deixaria d'estar indexat.
>
> No hi veig el problema en esborrar un correu meu però no he obtingut
> resposta per fer-ho. I penso que és el meu dret a esborrar-lo.

Hi ha una manera: fer que cinc persones l'assenyalin com a spam. Ara bé,
potser aconseguim filtrar-te l'adreça de correu, i tampoc resol que les
teves dades personals persisteixin no només a les bústies de correu de
tots els subscrits en aquell moment sinó també a la resta d'arxius de
tercers de la llista, una mostra dels quals s'ha enumerat en un altre
missatge d'aquest fil.

Si no aconsegueixes esborrar-ho de tot arreu, la mesura que demanes és
inefectiva.