Re: Correus publicats a lists.debian.org

El 10/06/15 a les 18:47, Narcis Garcia ha escrit:
> He posat el rudimentari exemple de Mailman per fer-ne comparació amb una
> eina ben antiga, molt utilitzada, i que de fa tants anys que ha previst
> aquest problema.
>
> He vist arreu mètodes molt més eficaços, com per exemple:
> nom@correu.cat -> no...correucat

Estàs segur que són eficaços, o només són una façana com els controls
d'accés als trens AVE?

Perquè l'ofuscació sigui realment efectiva, ho ha de ser en tots els
casos, no només a l'arxiu de Debian. En particular, les adreces haurien
d'aparèixer igualment amagades als correus que rebem tots els subscrits,
o si no res impedirà tant a spammers o a d'altres arxivadors de la
llista que tinguin una còpia del missatge amb l'adreça intacta.

En particular, tu no hauries de poder veure ni conèixer mai que escric
des de l'adreça entfe001@gmail.com. Si ho pots veure, els robots també.

Però aleshores ja no estem parlant d'una llista de correu sinó d'una
altra cosa diferent. Perquè quan escrius a una llista de correu saps que
s'envia una còpia del correu a tots els subscrits, però no saps quanta
gent ni quines intencions tenen. Ni tan sols saps si em dedico
personalment a vendre les adreces que m'arriben de la llista.

Com he dit abans: si no vols que et truquin, no deixis el teu número de
telèfon en un taulell d'anuncis.