Re: Correus publicats a lists.debian.org

Hola Narcís,

A 10.6.2015 18:47, Narcis Garcia escrigué:
He vist arreu mètodes molt més eficaços, com per exemple:
nom@correu.cat -> no...correucat

Però això va en contra dels que molts volem, que qualsevol persona que llegeixi la llista a l'arxiu, i cregui que pot aportar-nos alguna cosa, pugui contestar-nos sense cap complicació innecessària (com podria ser la ofuscació no desitjada del meu correu o la seva mutilació), o en cas de que algú subscrit em vulgui contestar, ho pugui fer.

No demano la perfecció, sinó una mica de sensibilitat pels usuaris del
segle XXI.

Jo crec que és força sensible amb aquestes necessitats, o almenys ho era al segla XX. No requereix que enviïs els correus des de el mateix compte amb el que els llegeixes, probàblement funcionarà sense que existeixi el compte que apareix en el 'FROM'.

Salut...
--
Carles Muñoz