Re: Correus publicats a lists.debian.org

A 2015-06-10 16:25, Ernest Adrogué escrigué:
2015-06-10, 15:07 (+0200); jaume@citrik.org escriu:
Per ser més concrets, el problema que tinc jo amb el "derexu al ulvidu"
és el següent: Vaig cometre l'error d'enviar un mail amb el meu nom
complert, o sigui que si vaig a un buscador es pot saber la meva adreça.

El que reclamaria com a propietari del correu és que s'esborrés aquest i
així deixaria d'estar indexat.

No hi veig el problema en esborrar un correu meu però no he obtingut
resposta per fer-ho. I penso que és el meu dret a esborrar-lo.

No crec que tinguis el dret d'obligar a un destinatari a esborrar un
missatge que li has enviat.

A part d'això, no depèn d'ells perquè les llistes de Debian s'arxiven a un
munt de llocs.  Per exemple:

https://groups.google.com/forum/#!forum/linux.debian.user.catalan
http://news.gmane.org/gmane.linux.debian.user.catalan
https://www.mail-archive.com/debian-user-catalan@lists.debian.org/

I el problema és evident: d'entrada com sabem que qui demana esborrar un missatge és realment l'autor del missatge? No crec que els administradors d'aquests arxius es puguin o s'hagin de dedicar a aquestes coses, i menys quan ja hi ha sistemes per evitar que s'arxivin els missatges [1]. Cada u
és responsable de què fa públic i què no.

Jo diria que si t'envien un correu-e desde la mateixa compta que està publicat
seria suficient, no?

En fins, veient com està el panorama ja desisteixo.

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/X-No-Archive