Re: arduino per nens

El Dimarts, 19 de maig de 2015, a les 20:19:22, Xavi Llistes va escriure:
> Hola a tots,
> conec molt superficialment arduino i el seva programació però estic
> interessat en endisar-m'hi una mica. Encara no he fet cap recerca
> exhaustiva i volia saber si algú de vosaltres coneix el tema em donés la
> seva opinió i informació de llocs.
>
> Concretament, m'agradaria saber si existeix algun programari (per
> debian) usable per nens per "jugar" amb arduino i complements. A l'estil
> "LEGO".

Per nens hi ha ArduBlock, programació gràfica per arduino estil scratch.

Per "grans" pots mirar la pàgina del Jordi Binefa, que és un crac del tema (http://binefa.cat)

Allà hi trobaràs molts enllaços i material que et mantindrà entretingut unes quantes setmanes.

--
Cordialment,

Orestes Mas.