Re: Fwd: Re: Jessie o no Jessie

Hola a tots,

Les dites hi són per algo. S'ha de tenir bons motius per ignorar-les
(penseu en les vegades que s'aconsella fer còpies de seguretat encara
que no es tingui la intenció de "trastejar" rés important).

> A mi aquest any és el primer que em funciona el programa d'Informatives
> (ja no recordo per si el resum anual de l'IVA o les trimestrals d'iva
> intercomunitari). Per si de cas tinc un W7 virtualitzat només per això!

 L'opció d'un entorn virtual específic per Win és també la meva
selecció. No únicament per això, també serveix per manipular els
documents en Office de la resta del mon sense que es queixin de que els
hi has fet alguna cosa i ara no es veuen igual que abans de passar per
les teves mans.

 La recomanaria als simples usuaris que com jo van escassos de temps per
investigar altres solucions més creatives. Jo uso VirtualBox. Certament,
s'ha d'aconseguir i instal.lar una còpia del sistema operatiu (Win) però
un cop està fet és genial.

 Aquesta estable es el 3r. cop que he passant la copia virtual de Win7
sense necessitat de preocupar-me de rés.

 Salut i peles,

 robert