Jessie 8 per haters de systemd

Hola,

Aquí un dels afectats per systemd, per animar-vos una mica. Perquè
fins que no m'he posat, creia que era la fi del món.

M'he decidit a provar Jessie 8, us escric des de dins, sense systemd,
amb sysvinit. Es pot actualitzar a Jessie? Sembla que sí:

* Actualitzant des de Wheezy

poseu que no voleu el paquet de systemd de cap manera
https://www.debian.org/releases/stable/i386/release-notes/ch-information.en.html#systemd-upgrade-default-init-system

canviar el /etc/apt/sources.list
wheezy per jessie

apt-get upgrade
apt-get dist-upgrade

* Nova imatge de Debian 8 Jessie

Per fer que des del primer inici ja sigui sysvinit:
https://wiki.debian.org/systemd#Installing_without_systemd

en el boot menu "Install Debian"
TAB y escribiu al final
preseed/late_command="in-target apt-get install -y sysvinit-core"

quan acabi la instal·lació, estareu arrencant amb sysvinit. Perfecte!

Si teniu un escriptori com gnome se us instal·larà un systemd-shim que
fa compatible les operacions de systemd, però que no cal el seu inici.

Renunciar en el meu cas a systemd-shim implica perdre alguns paquets
(em sembla que passo de network-manager i torno a wicd) [1]

si no m'he explicat bé insistiu!

Salut,
Pedro

[1]
  aptdaemon brasero colord gnome-bluetooth gnome-disk-utility
gnome-settings-daemon gnome-sushi gnome-system-log gnome-user-share
gvfs gvfs-daemons gvfs-fuse hplip libpam-systemd
  libvirt-daemon-system nautilus nautilus-sendto network-manager
network-manager-gnome network-manager-openconnect
network-manager-openconnect-gnome packagekit packagekit-tools
  policykit-1 policykit-1-gnome printer-driver-postscript-hp
systemd-shim udisks2