Re: Muntatge de discs: el usuari no pot escriure als dispositius

El Diumenge, 26 d'abril de 2015, a les 22:35:08, Blackhold va escriure:
> El dia 26 d’abril de 2015, 22:25, papapep <papapep@gmx.com> ha escrit:

> OK merci
>
> Ho reviso!

serà una xorrada però jo m'he trobat moltes vegades que després d'una
instal·lació des d'un usb, l'installer m'afegeix la línia de la unitat usb al
fstab, donant el problema que descrius.

El millor que jo he trobat és esborrar aquella entrada del usb (típicament
/dev/sdb1) i deixar que ho gestioni el udev.

Leo

--
Linux User 152692     GPG: 05F4A7A949A2D9AA
Catalonia