Re: Muntatge de discs: el usuari no pot escriure als dispositius

El 26/04/15 a les 21:47, Blackhold ha escrit:
Bones,
M'he trobat amb un usuari al que l'hi he instal·lat debian jessie i em
trobo amb una cosa una mica molesta, al meu equip ja em passava, però
tinc recursos i acabo copiant les coses com a root, però si el què
vols és debianitzar a usuaris si els hi dius això el més probable és
que t'enviin a pestar fang hehe

Holes,

Aquí en parlen i diuen que ho han resolt:

http://forums.debian.net/viewtopic.php?f=10&t=107470

Salut.