Muntatge de discs: el usuari no pot escriure als dispositius

Bones,
M'he trobat amb un usuari al que l'hi he instal·lat debian jessie i em
trobo amb una cosa una mica molesta, al meu equip ja em passava, però
tinc recursos i acabo copiant les coses com a root, però si el què
vols és debianitzar a usuaris si els hi dius això el més probable és
que t'enviin a pestar fang hehe

El problema apareix en muntar dispositius vfat

Algú s'hi ha trobat? com ho heu solucionat? s'ha de pensar que el
dispositiu poden ser varis dispositius i no sé si afegir una línia al
/etc/fstab forçant al rw per a tots els usuaris funcionaria.

Moltes gràcies!

- Blackhold
http://blackhold.nusepas.com
@blackhold_
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra
nosaltres mateixos quan siguem forts (Esquirols)