Re: Afegir línies a grub.cfg i que al fer update-grub no es casquin

hahaha, just ara ho estava mirant i ja ho he trobat! estava aquí
mirant el codi i he vist que s'havia de definir
GRUB_CMDLINE_LINUX_DEFAULT i allà he vist el quiet i ja ho he vist
clar! :D

GRUB_CMDLINE_LINUX_DEFAULT="console=ttyS0,115200n8 quiet"

ara ja funciona!

moltes gràcies Alex ;)

- Blackhold
http://blackhold.nusepas.com
@blackhold_
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra
nosaltres mateixos quan siguem forts (Esquirols)

El dia 24 d’abril de 2015, 15:43, Alex Muntada <alexm@caliu.cat> ha escrit: