Re: sembla que aquest cap de setmana tindrem nova Debian estable

Suposo que optes per fer l'upgrade corresponent i endavant les atxes.
A veure com va.

Xavier De Yzaguirre
xdeyzaguirre(at)gmail(dot)com

On Thu, Apr 23, 2015 at 09:31:14PM +0200, Xavier De Yzaguirre i Maura wrote:
>    Ara la pregunta que em plantejo es:
>    Faig un dist-upgrade o em plantejo una nova instalA.laciA^3 neta i de
>    zero?
>    Crec que hi ha forAS:a canvis i dec arrossegar molta ferralla fora d'us, o
>    no?
>    Que us sembla?

Jo porto en el mateix ordinador des d'Etch i actualment
estic a testing. No sé si això respon a la teva pregunta.
--
Adrià García-Alzórriz
0x09494C14