Re: Nvidia Optimus

Hola,
efectivament he estat seguint https://wiki.debian.org/Bumblebee (entre d'altres).

Després de fer una nova instal·lació (sistema era nou) m'apareix l'error descrit a 'Common issues' (https://wiki.debian.org/Bumblebee)

[ERROR]Cannot access secondary GPU - error: [XORG] (EE) /dev/dri/card0: failed to set DRM interface version 1.4: Permission denied

Aplicant la solució d'afegir el següent a tampoc funciona:
Section "Screen"
    Identifier "Default Screen"
    Device "DiscreteNvidia"
EndSection

He remenat també el tema del BusID i "certificat" el tema del KernelDriver però tampoc. He "trastejat" els 3 fitxers de configuració i res de res (/etc/bumblebee/bumblebee.conf, /etc/bumblebee/xorg.conf.nvidia i /etc/bumblebee/xorg.conf.nouveau).

Entenc que és el mateix descrit en aquest bug https://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=756522.

Tot plegat, podria ser que la Nvidia GTX 960M sigui massa nova?  Problemes amb driver propietari i nouveau? Què en penseu?

Xavi
NOTA Un tema que no vaig comentar, i potser afecta, el portàtil està endollat via HDMI a un monitor extern per fer escriptori extès.

El dia 11 març de 2015, 19:54, Josep Lladonosa <jlladono@gmail.com> ha escrit:
> Hola,
> moltes gràcies.
>
> Certament, com dius, si executo lspci | egrep 'VGA|3D' obtinc que existeix
> una NVIDIA.
>
> pa@deb:~$ lspci | egrep 'VGA|3D'
> 00:02.0 VGA compatible controller: Intel Corporation 4th Gen Core Processor
> Integrated Graphics Controller (rev 06)
> 01:00.0 3D controller: NVIDIA Corporation Device 139b (rev ff)
>
> És normal que no posi enlloc GTX 960M?

Deu ser que el sistema en la llista de dispositius encara no tingui la
descripció textual del dispositiu 139b.

> Tot i això, no aconsegueixo que funcioni (havent posat 'KernelDriver=nvidia'
> i 'KernelDriver=nvidia-current' a '/etc/bumblebee/bumblebee.conf'):

Ja segueixes el que indica:

https://wiki.debian.org/Bumblebee

?

> [...]
>
> Gràcies
>
> Xavi
>
> On dc, 11 de mar 2015 a les 6:43 , Marc Bres Gil <marc.bres@gmail.com>
> wrote:
>
> Ja estic davant l'ordinador en qüestió
>
> prova amb lspci | grep 3D
>
> jo tinc els següents resultats:
>

> marc@fangorn:~$ lspci | grep VGA
> 00:02.0 VGA compatible controller: Intel Corporation 4th Gen Core Processor
> Integrated Graphics Controller (rev 06)
> marc@fangorn:~$ lspci | grep 3D
> 01:00.0 3D controller: NVIDIA Corporation GM107M [GeForce GTX 860M] (rev ff)

Salutacions...Josep