Re: Nvidia Optimus

Hola,

no sé si és el mateix, però aquesta combinació de 2 tarjetes, una integrada i l'altra "normal" normalment l'anomenen "Switchable Graphics". Jo lo primer de tot aniria a la BIOS i buscaria que no tinguis deshabilitada la tarjeta "Discrete" (que és com en diuen a la no integrada).

Si aquest fós el cas, un cop la vegis amb el lspci hauràs de fer anar un mòdul del kernel que es diu vga_switcheroo.

Salut !
Marc ///

El dia 11 març de 2015, 16:17, Xavi Llista <xavier.llistes@gmail.com> ha escrit:
Hola,
recentment ha arribat a les meves mans un portàtil que, en teoria, utilitza tecnologia Nvidia optimus que, en aquest cas, combina Nvidia GTX 960M i Intel HD 4600 amb un priocessador i7 4712MQ (http://www.mountain.es/portatiles/cobalt/especificaciones).

El tema és que quan executeo lspci | grep VGA obtinc la següent resposta:
00:02.0 VGA compatible controller: Intel Corporation 4th Gen Core Processor Integrated Graphics Controller (rev 06)

Amb l'excució de la comanda anterior no haurien de sortir les dues possibles controladors de video? No falta la NVIDIA?

He estat cercant i no n'he acabat de treure l'aigua clar.

A veure si em podeu ajudar.

Moltes gràcies

Xavi