Re: Gestió de documents

hola,
jo dels millors que he provat és alfresco i la indexació mola bastant
(abans solr i ara lucene).

contra és que consumeix bastants recursos i va amb java.

el què necessites és un software que sigui capaç d'indexar bé els
documents per trobar-los ràpidament. Hi ha altres solucions que també
fan servir lucene, que pren-t'ho com una pista per a on buscar.

apa!

- Blackhold
http://blackhold.nusepas.com
@blackhold_
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra
nosaltres mateixos quan siguem forts (Esquirols)

El dia 3 març de 2015, 12:43,  <joseba@laquimera.org> ha escrit: