Re: systemd i la mare que el va...

> [tres-asteriscs-vermells***]A start job is running for LSB: Raise
> network interf...(aqui un comptador de segons que no acaba mai) /no limit)
>
> Pel que he pogut esbrinar, sembla que hi ha un conflicte entre unes
> particions NFS que munto al arrencar i el systemd dels *@#$$!!!

Treballo amb Debian Testing 64 bits, i des de fa uns dies em surt el
mateix missatge que a tu, amb em comptador de segons, però al cap d'un
minut més o menys continua l'arrencada. Jo no tinc res muntat per NFS.
Potser ha estat cosa d'alguna actualització i aviat ho corregeixen.

No sé si hi ha manera de revisar els logs de l'arrencada amb systemd.

De moment he trobat aquesta informació per poder depurar una mica:

  http://freedesktop.org/wiki/Software/systemd/Debugging/
  http://fedoraproject.org/wiki/How_to_debug_Systemd_problems

Salut