Re: Gestor de Biblioteca

Hola,

Del mateix estil que tellico hi ha gcstar (basada en gcfilms) i serveix per tot tipus de col·leccions (música,  llibres,  ...). Crec que estava feta amb python.
Em sembla que no s' actualitza des del 2012, però estava prou bé.

Jo li faria un cop d'ull.

Salut.,
Josep

El dia 27/11/2014 18.36, "Santiago Benejam Torres" <sbenejam@gmail.com> va escriure:
El 27/11/14 a les 17:56, jaume@citrik.org ha escrit:
> No, física
>
> A 2014-11-27 17:47, Benjamí Villoslada escrigué:

Per catalogar col·leccions de llibres, vídeos i música hi ha el Tellico,
evidentment per llibres digitals el Calibre. Si es tracta de gestionar
una biblioteca oberta al públic no en tenc ni idea.

Salut

--
Hay 2 tipos de esparadrapos, el que no se pega y el que no puede despegarse.
Santiago Benejam Torres