Re: Gestors de projectes (aplicacio web)

Hola,

Jo fa anys que faig servir https://www.mantisbt.org/ a la nostra empresa.

Es senzill però funcional, funciona amb php i mysql i esta en català.

A 2014-11-25 10:13, Blackhold escrigué:
bones,
jo m'estic barallant amb odoo (openERP) i també he provat vtiger i egroupware...

- Blackhold
http://blackhold.nusepas.com
@blackhold_
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra
nosaltres mateixos quan siguem forts (Esquirols)

El dia 25 novembre de 2014, 10:05, XaviP <pezbaloo@riseup.net> ha escrit:
Hola llista,

Estem buscant un gestor de projectes per organitzar bé les tasques de
cada projecte de la nostra petita empresa. Hauria de poder-se instal·lar en un hosting amb php i mysql. I a ser possible amb traducció catalana.

Hem trobat aquestes opcions:
dotProject, Open Project, Active Collab, Double Choco Latte, Tutos,
PHProjekt, Project Pier

Algú ha treballat amb algun d'aquests? Quin recomanarieu? Com està de
traduccions?

Gràcies
Salut