Pregunta tontíssima

Del tipus RTFM, suposo. Però la qüestió és que tinc Debian Stable (Wheezy) amb KDE. Això vol dir que per gestionar el so tinc ALSA, PulseAudio i Phonon (i potser algun més...)

La setmana passada vaig provar a l'ordinador de sobretaula (que funciona amb la tarja interna, una AMD amb sortida analògica i per HDMI, i a més té una Webcam amb el seu petit micro) un adaptador A/D UF0202 per USB. Un cop verificat que funcionava, el vaig desendollar, doncs ha de funcionar en un altre lloc. Inxi em diu:

Audio:
Card-1 Advanced Micro Devices [AMD] FCH Azalia Controller
driver: snd_hda_intel bus-ID: 00:14.2 chip-ID: 1022:780d
Card-2 Advanced Micro Devices [AMD] ATI Trinity HDMI Audio Controller
driver: snd_hda_intel bus-ID: 00:01.1 chip-ID: 1002:9902
Card-3 Logitech Webcam C270 driver: USB Audio usb-ID: 001-003 chip-ID: 046d:0825
Sound: Advanced Linux Sound Architecture v: k3.12-0.bpo.1-686-pae

El problema és que, després de tornar a arrencar diverses vegades, encara apareix la tarja USB (tot i que en color gris) al menú d'Arranjament > Multimèdia > Àudio, i no hi ha manera de treure-la de la vista. Altrament, tot respon bé. He cercat a Google, i no he sabut trobar la manera d'eliminar aquesta entrada, tot i que he estat mirant per fitxers d'ALSA, etc. És evident que en algun fitxer de configuració hi ha una entrada inútil.

Teniu algun suggeriment?

	Mercès per endavant

		Eduard Selma