Re: portàtil amb Debian

He mirat el web de Mountain i aquest Jade és una configuració basada en el mateix que el meu, Schenker-S413.

https://www.mountain.es/portatiles/jade/especificaciones

Que són incorrectes en algun punt. La targeta Ethernet és 10/100/1000 Mbps.

Veig com a diferència de base que Mountain ja porta un Intel® Core™ i7 4770HQ (22nm, 4N/8H 2,2/3,4GHz, 6MB cache, TDP: 47W)
i el Schenker Intel Core i7-4760HQ Quad-Core - 2,10 - 3,30GHz 6MB 47W.

A banda, tinc el que no té pantalla tàctil. (Per què tenir-la, per embrutar-la encara més? ;-)
Mountain, però, et dóna més garantia de "pixels no morts".

Es pot obrir fàcil. Me'l vaig configurar a mida ja que vaig aprofitar RAM i disc dur que ja tenia, i el SSD a part, ja que em sortia més econòmic a una altra banda. ;-)

Robert Marsellés <robert.cardenal@gmail.com> writes:

> Hola Mònica,
>
> El 04/11/14 a les 15:05, Mònica Ramírez Arceda ha escrit:

>  El meu és el mateix model que surt al vídeo. No sé que dir, jo
> pressiono les vores de les tecles i a mi m'escriu correctament. Suposo
> que si les tecles són massa sensibles també deuen causar errors
> d'escriptura i, en conseqüència, pèrdua de velocitat i maldecaps.

Ok, el vídeo em semblava molt xungo, ja deia jo que no podia
ser. Mountain té fama de fer bons portàtils, m'estranyava que posessin
un teclat *tan* dolent...

>  Ja ens faràs cinc cèntims de com va el que sigui que et compris. Així
> tindrem informació actualitzada.

Ara mateix estic meditant entre Mountain Jade i el Dell XPS 13 Developer
Edition. Els dos tenen pros i contres... Quan m'hagi decidit ja us dic
el què :-)

Salut!