Re: portàtil amb Debian

Hola Mònica,

El 04/11/14 a les 15:05, Mònica Ramírez Arceda ha escrit:

> Disculpa, és un mail que vaig rebre però no es va enviar a la llista i
> la meva resposta tampoc.
>
> Vull dir si et passa alguna cosa similar al que mostren en aquest vídeo:
> https://www.youtube.com/watch?v=GQnti_JYW1Y
>
> En algun altre lloc he llegit que els teclats de Mountain no van gaire bé.

 El meu és el mateix model que surt al vídeo. No sé que dir, jo
pressiono les vores de les tecles i a mi m'escriu correctament. Suposo
que si les tecles són massa sensibles també deuen causar errors
d'escriptura i, en conseqüència, pèrdua de velocitat i maldecaps.

 Passa el mateix amb el "touchpad". Volem que sigui sensible però si
mentre escrivim amb el teclat es mou el cursor per que la màniga de la
camisa el rasca també ens molesta.

 Ja ens faràs cinc cèntims de com va el que sigui que et compris. Així
tindrem informació actualitzada.

 Salut i peles,

 robert