Re: portàtil amb Debian

Robert Marsellés <robert.cardenal@gmail.com> writes:

> Hola Mònica,
>
> El 03/11/14 a les 17:39, Mònica Ramírez Arceda ha escrit:

>  No sé de què em parles. A mi em va bé el teclat. Vaja empenys la tecla
> i instantàniament apareix a la pantalla. Què més se li pot demanar a un
> teclat?

Disculpa, és un mail que vaig rebre però no es va enviar a la llista i
la meva resposta tampoc.

Vull dir si et passa alguna cosa similar al que mostren en aquest vídeo:
https://www.youtube.com/watch?v=GQnti_JYW1Y

En algun altre lloc he llegit que els teclats de Mountain no van gaire bé.

>  Els primers dies estava preocupat per què com que no sentia cap soroll
> pensava que el ventilador no funcionava.

XDD

> Tot i això, insisteixo que jo
> no compilo nuclis les 24h del dia. És força conegut que com més
> rendiment es necessita més energia és consumeix. Això depèn de cadascú.
>
>  Si recordo haver escollit la màquina amb el processador (i7) que
> consumia menys per què a mi m'interessa, personalment, que la bateria
> duri gairebé el període habitual de treball (7-8 h). Això inevitablement
> fa que el rendiment sigui menor, com també la generació de calor.

Gràcies per resoldre el dubte.

Salut!
Mònica