Re: portàtil amb Debian

Hola Mònica,

El 03/11/14 a les 17:39, Mònica Ramírez Arceda ha escrit:

> Et faig la mateixa pregunta que al Josep. Què tal el teclat? Sembla que
> no va massa bé :(((

 No sé de què em parles. A mi em va bé el teclat. Vaja empenys la tecla
i instantàniament apareix a la pantalla. Què més se li pot demanar a un
teclat?

> Saber que hi ha bon suport tècnic és un plus. De fet, m'havia mirat el
> que ara li diuen Mountain Jade (li han anat canviant el nom) i em tenia
> prou convençuda fins que vaig llegir això del teclat.

 Jo no he llegit rés sobre el teclat i no sóc conscient de que la meva
productivitat hagi disminuït, tot i que, potser és que, com a simple
usuari, no m'afecta tant aquest problema.

> També m'agradava el Mountain Cobalt pel teclat retroiluminat, però
> potser té massa prestacions gràfiques i no les necessito. A més vaig
> llegir que feia molt soroll. El que tens tu és prou silenciós?

 Els primers dies estava preocupat per què com que no sentia cap soroll
pensava que el ventilador no funcionava. Tot i això, insisteixo que jo
no compilo nuclis les 24h del dia. És força conegut que com més
rendiment es necessita més energia és consumeix. Això depèn de cadascú.

 Si recordo haver escollit la màquina amb el processador (i7) que
consumia menys per què a mi m'interessa, personalment, que la bateria
duri gairebé el període habitual de treball (7-8 h). Això inevitablement
fa que el rendiment sigui menor, com també la generació de calor.

 Salut i peles,

 robert