Re: portàtil amb Debian

Blackhold <blackholdmailer@gmail.com> writes:

> Hola,
> Thinkpad x230 un outlet per ebay. Compte que el model actual només és
> ampliable a 8gb (un sol slot)

El que em fa ràbia dels lenovo és que venen amb Windows. Ja sé que si
els compres de 2a mà ja no pagues tu la llicència, però... Voldria
recolzar fabricants/distribuidors que no et lliguin a un SO propietari.

> Respecte i7, no ho recomano en portàtils! Tinc el x230 amb i7 i és una
> passada i no s'escalfa massa (el meu germà té un thinkpad helix i7 i és
> genial per coure el dinar...).

Si està ben ventilat i refrigerat, el que et farà és més soroll.
També pots mirar les especificacions del processador i7 que duu. N'hi ha de baix consum (i menor rendiment, és clar).

No t'entenc: tens un i7 però no el recomanes. O només si és un x230?

Gràcies!