Re: portàtil amb Debian

>  L'any passat en vaig adquirir un similar al que tu especifiques per
> menys de 1000€. És un Clevo, similar al de l'enllaç que adjunto [1]. El
> vaig adquirir a través de Mountain (Madrid) [2] ja que tenien un
> distribuïdor aprop de casa (SEMIC).

Et faig la mateixa pregunta que al Josep. Què tal el teclat? Sembla que
no va massa bé :(((

> [...]
> em van assegurar que en tenien de similars amb Ubuntu funcionant sense
> cap problema. Era cert. L'únic maldecap els primers dos mesos fou la
> "wifi" ja que la targeta era molt nova i el "driver" propietari
> (Realtec) va tardar un parell de mesos d'entrar al "kernel" estable de
> "Jessie". Després tot correcte.
>
>  A més a més, abans de l'estiu vaig tenir un problema a la pantalla,
> vaig contactar amb ells i ho van arreglar sense cap inconvenient, més
> enllà de tenir-lo que enviar a Madrid i estar 15 dies sense màquina.

Saber que hi ha bon suport tècnic és un plus. De fet, m'havia mirat el
que ara li diuen Mountain Jade (li han anat canviant el nom) i em tenia
prou convençuda fins que vaig llegir això del teclat.

També m'agradava el Mountain Cobalt pel teclat retroiluminat, però
potser té massa prestacions gràfiques i no les necessito. A més vaig
llegir que feia molt soroll. El que tens tu és prou silenciós?

Moltes gràcies!