Re: portàtil amb Debian

Mònica Ramírez:

> El requisit principal, i per això escric en aquesta llista, és que sigui
> 100% compatible amb Debian.

http://www.dell.com/es/empresas/p/xps-13-linux/pd

Depèn del que entenguis per 100% compatible i de quina versió de
Debian estiguis parlant. En qualsevol cas, aquest és l'informe que té
l'XPS del 2013:

https://wiki.debian.org/InstallingDebianOn/Dell/Dell%20XPS%2013

> A més voldria:
>
> * i7
> * disc SSD
> * 16GB RAM
> * que pesi com menys millor, no més de 2 kg
> * si pot ser, que no porti un Windows preinstal·lat (no els vull pagar
>   la llicència)

El Dell XPS developer edition porta Ubuntu 12.04 LTS de sèrie, té 512
GB de disc SSD i 8 GB de RAM (no sé si és ampliable, segurament no).
Jo tinc el del 2013 i n'estic molt content.

Salut,
Alex