Re: ajustar marges pantalla

> Ara provaré amb el controlado propietari d'nVidia a veure que em deixa fer

l'utilitat gràfica "nvidia-settings" per configurar els controladors ,
al menú principal "X Server Display Configuration" ja té un quadre per
introduir el valor d'underscan. Solucionat. En el meu cas afegeix
aquesta línia al fitxer xorg.conf:

Option         "metamodes" "1280x720 +0+0 {viewportout=1200x675+40+22}"

que miraré si puc canviar a

Option         "metamodes" "1280x720 +0+0 {viewportout=1200x692+40+14}"

La lliçó apresa és que moltes TV planes no són monitor d'ordinador,
malgrat ho semblin     :-(    i que xrand és molt útil i que la gent
d'aquesta llista continueu sent molt enrotllats   :-)

Salut i gràcies a tothom

    Àlex

pdta : el controlador propietari sí permetia la resolució de la tele
1366x768 , però ho feia escalant la resolució de 1920x1080 de la
targeta, però a aquesta resolució la tele funciona en mode entrellaçat,
a meitat de freqüència 30Hz i es veu molt tremolosa. Haig de baixar a
1280x720 per què es vegi nítida 60hz