Re: ajustar marges pantalla

A 2014-10-26 06:46, Alex Muntada escrigué:
Has connectat la TV amb un port VGA, DVI o HDMI?

En general és desitjable treballar a la resolució nativa de la TV i
amb un port digital, que en aquest cas sembla ser 1366x768. Si la
tarja no et dóna aquesta opció podria ser perquè no reconegui
correctament la TV i només et mostri les resolucions per defecte.

Salut,
 Alex

Hola,

El cap de setmana provaré tot el que em dieu. Entre setmana els meus fills em tenen molt distret i no em deixen temps.

La targeta està connectada amb hdmi. Fins i tot posant-la a la resolució del monitor no funciona bé, però estic segur que no és cosa del Linux.

També intentaré, posar-la a una resolució que funcioni bé, i després tocant els mil i un paràmetres del fitxer xorg.conf per reduir l'àrea de la pantalla, com permet la utilitat de nVidia per Windows. Ja us diré.

Salut

    Alex