Re: ajustar marges pantalla

A mí també em va passar amb una TV velleta (CRT) a la que li vaig
connectar una Pi. Mira't també a la configuració de la TV: alguns models
afegien el seu propi 'overscan' (ampliar una mica la imatge) per
assegurar-se de que no quedava un petit marge negre en connectar un DVD.
Segurament això feia més feliços una part dels consumidors i era difícil
de notar. Però quan el que estàs mostrant no és un vídeo sino un entorn
de finestres, canta com una "almeja".

En el cas de la meva TV, es podia desactivar en algún menú.

--
Jordi Funollet Pujol
http://www.linkedin.com/in/jordifunollet