Re: Redimensionar finestres Gnome des de Fluxbox

El 18/10/14 a les 17:02, Ricard Pradell ha escrit:
En el meu cas, potser perquè Fluxbox no és un escriptori sinó només un
gestor de finestres, no tinc aquesta possibilitat de redimensionar la
finestra, no és que el marc sigui prim, és que no n'hi ha... M'hi he
passejat amb precisió quirúrgica, però allà no hi ha res. Em passa com
dius, que no tenen un límit definit. Provaré les alternatives Mate, veig
que són al repositori Debian.
Segons diu aquí
http://sourceforge.net/p/fluxbox/bugs/1096/
és un problema del fluxbox. Jo utilitzo XFCE i puc redimensionar i moure les finestres, tot i que la decoració no és la normal del gestor de finestres, i em va costar fins que no vaig veure que es podia.