Re: Shockwave Flash has crashed.

Moltes gràcies per les explicacions...

Hauré de fer servir el Iceweasel tot i que l'scroll no puja ni baixa prou
fi... s'enganxa una mica...

Jordi.

El 27/09/14 00:59, Javier Silva ha escrit:

Des de fa unes setmanes, que els navegadors Google Chrome i Chromium em
donen l'error "Shockwave Flash has crashed."

tinc la Debian 7.6 Wheezy x86_64

M'ho fa a diferents pagines, Facebook, algun video de YouTube (no tots),
jocs java per exemple: friv.com etc...

a Google Chrome em diu "Shockwave Flash has crashed."
a Chromium em diu "Cal actualitzar el Reproductor de Flash, Cal
descarregar-se i instal·lar la darrera versió de l'Adobe Flash Player per
poder veure aquest contingut)

El Chrome i el Chromium fan servir el pepperflash, hi ha un paquet per
Chromium per instal·lar aquest flash, però cap dels dos no funcionen
des de la versió 37, degut a que és necessària glibc superior a la
2.14 i Debian porta de sèrie la 2.13.

Hi ha un paquet per actualitzar el pepperflash a Chromium al
repositori backports, però tampoc funciona degut a glibc, el
descarrega correctament i el posa al directori corresponent, però no
funciona.

Es pot posar una versió anterior si tens un paquet de chrome
descarregat de la versió 35.

Hauràs notat que tampoc funcionen els plugins de Java.

el Iceweasei feia mesos que em fallava tambe pero no el feia servir, i ara
em trobo que a cap dels 3 ho puc veure...
El cas del Iceweasel és diferent i si que funciona amb el flash.
Primer has de instal·lar el paquet flashplugin-nonfree i cada cop que
sorti una nova versió, hauràs d'actualitzar des de la consola amb
update-flashplugin-nonfree

Per mirar si hi ha una nova versió: update-flashplugin-nonfree --status

Per actualitzar a una nova versió: update-flashplugin-nonfree --install

La versió que s'instal·la per Iceweasel no és compatible amb la del
Chromium/Chrome.

Et recomano que treballis amb el Iceweasel si necessites el flash o el
Java y vols continuar amb Debian Wheezy / Backports.

salut!!
Javier Silva.