Shockwave Flash has crashed.

Hola,

Des de fa unes setmanes, que els navegadors Google Chrome i Chromium em donen l'error "Shockwave Flash has crashed."

tinc la Debian 7.6 Wheezy x86_64

M'ho fa a diferents pagines, Facebook, algun video de YouTube (no tots), jocs java per exemple: friv.com etc...

a Google Chrome em diu "Shockwave Flash has crashed."
a Chromium em diu "Cal actualitzar el Reproductor de Flash, Cal descarregar-se i instal·lar la darrera versió de l'Adobe Flash Player per poder veure aquest contingut)

el Iceweasei feia mesos que em fallava tambe pero no el feia servir, i ara em trobo que a cap dels 3 ho puc veure...

He descarregat la ultima versio de la pagina d'adobe i res... tambe he actualitzar mitjançant apt-get i tampoc res... he buscat solucions pel google i no funciona res del que provo...

algu sap si hi ha solució?

Gràcies!
Jordi