Re: Derexu al ulvidu...

Hola Jaume,

On Tue, Aug 12, 2014 at 01:38:38AM +0200, Jaume wrote:
> Molt bones gent fa temps vaig enviar un correu perquè s'esborressin uns
> correus meus amb dades personals.
>
> Si no recordo malament em vareu adreçar al ?admin? de la llista però no he
> rebut resposta...

A la web hi ha aquesta adreça, potser t'hi podries posar en contacte:
listarchives@debian.org.

> P.D. Seria qüestió de borrar els correus o bé canvia les dades personals.

De totes maneres m'agradaria que llegíssis aquesta resposta que es va
donar recentment a una altra llista de Debian a la que algú tenia una
petició molt similar a la teva:

https://lists.debian.org/debian-project/2014/08/msg00001.html

Vagi bé.

--