Re: gnome no acaba d'arrencar i el xfce tampoc

Hola, he reinstal·lat el xfce i ara si que m'ha arrencat.
Tot i així, torno a intentar arrencar el gnome i em quedo igual.
La reinstal·lació del gnome tampoc canvia res.
No se si cercant els fitxers de configuració (imagino que a /home/usuari/.config) i movent-los a una altra  banda, s'en crearan de nous, però per si de cas prefereixo esperar els vostres consells.

Salut.

Xavier De Yzaguirre

Aquest correu electrònic està lliure de virus perquè la protecció de l'avast! Antivirus està habilitada.