Re: passar de paquets instal.lats localment a repositoris estàndard?

On Miércoles 05 febrero 14:13:07 alex@probeta.net escribió:

> Gràcies Hubble,
>
> La línia deb-multimedia ja estava treta del repositori des de fa mig
> any. Precisament per això, pensava que els paquets als repositoris de
> testing ja haurien superat als antics de deb-multimedia.
>
> M'ha sorprés que cap eina m'ensenyés els paquets del repositori de
> testing quan tinc instal.lada una versió d'unaltre repositori. Estaria
> bé una eina que em deixes veure les diferents versions d'un mateix
> programa que tinc disponible a varis repositoris, quan ja tinc aquest
> paquet instal.lat.

I tant que ni han eines, uns exemples:
	aptitude versions paquet
	aptitude versions --group-by=archive paquet

Mira el man de aptitude, concretament la part "versions" i la "--group-by" i
disfruta. :)

PD: Perdó per contestar uns mesos tard, pero crec que et valdrà la pena (si no ho
has descobert abans xD).