Re: mètode per saber si puc utilitzar un disc

Si, això és el què tinc ara i ho rebo un cop al dia, pero són 30 mails que he de revisar cada dia i amb una eina com aquestes en 10 segons puc veure una cosa que ara em porta 10 minuts hehe

El dia 26/04/2014 17:07, "cubells" <vicent@vcubells.net> va escriure:
El 22/04/14 21:44, Blackhold ha escrit:

Afegint a la línia de configuració de l'smartd (/etc/smartd.conf) el paràmetre -m i després una adreça electrònica, per exemple blackholdmailer@gmail.com, et permet rebre un correu electrònic per cada disc quan té problemes.

$ man smartd

--
Atentament, cubells.