Re: Sobre la darrera MiniDebConf

Robert Marsellés Fontanet <robert.cardenal@gmail.com> writes:

> El dl 17 de 03 de 2014 a les 10:25 +0100, en/na David Gasa i Castell va
> escriure:

>  +1

M'alegro que tothom s'ho passés bé i que l'ambient fos agradable. Han
estat uns mesos d'esforços dels organitzadors i una empenta final d'un
munt de voluntaris que d'una manera o altra han fet que aquestes
jornades fossin un èxit :)))

> [...]
> qualificar de "política", ja sigui de Debian o Free Software en general.
>
>  Encara que soni "carca" o "cursi" he d'admetre que sóc usuari de Debian
> per principis (després d'haver llegit el "Social Contract" (SC) i les
> Guies de Software Lliure de Debian (DFSG) [1]). Així que constatar que
> hi ha persones que estan preocupats per la comunitat, especialment en
> aquests temps, em fa sentir a gust en aquest entorn.
>
>  Ara falta solucionar el fet de que com va dir la Siri Reiter: "uso
> Debian però no tinc ni idea de com funciona" (la traducció és meva i

Espero que aviat estiguin els vídeos per a que els qui no van poder
assistir puguin també gaudir de les conferències :)

Moltíssimes gràcies pel vostre feedback!
Mònica