Re: Sobre la darrera MiniDebConf

El dl 17 de 03 de 2014 a les 10:25 +0100, en/na David Gasa i Castell va
escriure:

> Voldria fer públiques unes paraules d'agraïment a tot l'equip
> organitzador de la MiniDebConf d'aquest cap de setmana... per no haver
> quasi ni mogut un dit, no solsament vaig ser atès d'una manera amable
> i pacient, sinó que vaig trobar tota la organització impecable... bé,

 +1

> I pel que fa a les ponències...

 La meva impressió personal és que em van agradar tot i que en les més
tècniques no vaig entendre gran cosa. Pel que fa a la forma de les
presentacions, s'ha de notar la diversitat humana. És a dir, com sempre
i a tot arreu n'hi ha que comencen, d'altres estan més bregats, n'hi ha
amb personalitat tímida i d'altres no tant, ...

 Em va sorprendre el fet que algunes xerrades (Allison Randal o Erinn
Clark) i les preguntes posteriors fossin força "filosòfiques" i, al meu
parer, indiquessin un gran compromís i implicació amb el que es podria
qualificar de "política", ja sigui de Debian o Free Software en general.

 Encara que soni "carca" o "cursi" he d'admetre que sóc usuari de Debian
per principis (després d'haver llegit el "Social Contract" (SC) i les
Guies de Software Lliure de Debian (DFSG) [1]). Així que constatar que
hi ha persones que estan preocupats per la comunitat, especialment en
aquests temps, em fa sentir a gust en aquest entorn.

 Ara falta solucionar el fet de que com va dir la Siri Reiter: "uso
Debian però no tinc ni idea de com funciona" (la traducció és meva i
completament lliure).

> Gràcies per la vostra feina,

 +1

robert