Sobre la darrera MiniDebConf

Voldria fer públiques unes paraules d'agraïment a tot l'equip organitzador de la MiniDebConf d'aquest cap de setmana... per no haver quasi ni mogut un dit, no solsament vaig ser atès d'una manera amable i pacient, sinó que vaig trobar tota la organització impecable... bé, els de l'altre costat dels Pirineus solen dir que un esdeveniment, per arribar a ser memorable, ha de tenir alguna cosa que surti malament...

En qualsevol cas, després d'aquesta experiència, crec que ja tenim un equip preparat per organitzar un DebConf de veritat. ;)

I pel que fa a les ponències... i tot i que per problemes d'agenda personal no vaig poder assistir a les dues primeres (les del dissabte al matí)... i deixant de banda qüestions de simpatia personal, que per altra banda sento per tota la comunitat de Debian... voldria destacar la que va realitzar el diumenge la Francesca, a primera hora del matí. No solsament va parlar del que sabia, com ho van fer totes... sinó que amb una dicció calmada, unes diapositives clares i un discurs coherent, crec que és la que va preparar-se millor i la que va aconseguir transmetre més. En poques paraules... la que va ser més "didàctica"...

Gràcies per la vostra feina,

--
David Gasa i Castell

Linux User #488832