Re: Logo MiniDecConf Barcelona 2014

> Aprofiteu més aviat que el nom en clau de la propera versió estable de
> Debian té nom de dona... la vaquera Jessie... per animar a tot el públic
> femení  a usar Debian...

La Siri ha fet un altre disseny. A mi personalment m'agrada :)

http://sirireiter.dk/blog/entry/140228_en/

Acabarem de decidir-ho aquest cap de setmana.

> Val a dir però, que conec de moltes noies que tenen un coneixement de
> GNU/Linux en general i, de Debian en particular, molt superior al meu...
> ànim a totes elles !!!
>
> Espero que aquesta mini debconf sigui tot un exitàs !!!,

Creuem els dits i esperem que tot vagi rodat! Espero que puguis venir
:-)

Per cert, si us hi voleu apuntar, ens ajudareu molt si us registreu
aquí:

https://wiki.debian.org/DebianWomen/Projects/MiniDebconf-Women/2014/Participants

La veritat és que la sala per a les xerrades és per a 100 persones i ja
tenim força gent. Suposo que no tothom estarà a totes les xerrades, però
vaja... que si voleu venir millor us registreu!

Salut!
Mònica