Re: compartir casa a la minidebconfwomen

alex@probeta.net writes:

> Benvolguts/des
>
> El 15 i 16 de març cel.lebrem la mini debconf women barcelona 2014.
>
> Un parell de persones hem ofert casa per allotjar gent i ens hem trobat
> més demanda de participants que l'espai que podem oferir per aquells
> dies.
>
> Alguns participants arriben a Barcelona divendres i marxen diumenge. Uns
> pocs arriven uns dies abans i marxen uns dies després.
>
> Escrivia aquest missatge per recordar-vos que si us sobra espai i us ve
> de gust conneixer gent i conviure amb algún/a debianita d'arreu del mon
> [...]

Si a algú li fa mandra fer-se un usuari al wiki per tal d'escriure-ho o
té problemes amb l'anglès, podeu escriure'm en privat i ho afegeixo jo.

Com l'Àlex, us animo a fer-ho ja que hi ha alguns voluntaris que estan buscat
allotjament i els agradaria molt poder compartir uns dies amb una persona
local :-)

Salut!
Mònica