Re: Logo MiniDecConf Barcelona 2014

Ni amb el sol. Estic d'acord amb fons blanc es veu millor.

Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: pere@nubiola.cat
           pnubiola@fsfe.org
           pere.nubiola@gmail.com

El dia 17 febrer de 2014 16.45, Ernest Adrogué <nfdisco@gmail.com> ha escrit:
2014-02-17, 16:09 (+0100); Oscar Osta Pueyo escriu:
> Hola,
> Acabo de veure el treball de Siri Reiter al planet debian
> http://sirireiter.dk//blog/entry/140216_en/ per la minidebconf de
> Barcelona...no sé que penseu vosaltres o és la meva ment...però el color
> taronja i la tipografia del "hola" em recorda a CIU o ciutadans, que no
> passa res i és un tonteria...però ho tenia que dir.
>
> Siri diu: "Orange is a color I connect with Spain, sun and oranges. I
> suggest it used with red like the Debian logo red." i em costa relacionar
> Barcelona amb el taronja...

Tens raó.  Per mi queda molt millor amb el fons blanc, o potser groc. A part
del que dius, el taronja no lliga gaire amb el fúcsia de Debian.

La tipografia la trobo bé.