Logo MiniDecConf Barcelona 2014

Hola,
Acabo de veure el treball de Siri Reiter al planet debian http://sirireiter.dk//blog/entry/140216_en/ per la minidebconf de Barcelona...no sé que penseu vosaltres o és la meva ment...però el color taronja i la tipografia del "hola" em recorda a CIU o ciutadans, que no passa res i és un tonteria...però ho tenia que dir.

Siri diu: "Orange is a color I connect with Spain, sun and oranges. I suggest it used with red like the Debian logo red." i em costa relacionar Barcelona amb el taronja...

Salut!!!!

--
Oscar Osta Pueyo
oostap.listas@gmail.com