Re: passar de paquets instal.lats localment a repositoris estàndard?

Hola a tots,

Jo vaig tenir un problema similar fa poc i crec que el vaig solucionar fent un "aptitude clean" i un "aptitude reinstall paquet".

Crec recordar que en fer el clean s'esborraven els paquets que s'havien baixat de deb-multimedia i en fer el reinstall baixava els nous del repositori de debian.

A més vaig poder trobar tots els paquets que pertanyien a deb-multimedia amb el patró de cerca del aptitude "~m" que cerca els paquets per l'encarregat del paquet.

Molta sort.

[1] http://algebraicthunk.net/~dburrows/projects/aptitude/doc/en/ch02s03s05.html#searchMaintainer

El 05/02/14 13:13, alex@probeta.net ha escrit:
Jo em limitaria treure la linia del repositori de deb-multimedia, així
tot quedarà tard o d'hora debian, doncs es faràn noves versions que
reemplaçaran les teves actuals.

Gràcies Hubble,

La línia deb-multimedia ja estava treta del repositori des de fa mig
any. Precisament per això, pensava que els paquets als repositoris de
testing ja haurien superat als antics de deb-multimedia.

M'ha sorprés que cap eina m'ensenyés els paquets del repositori de
testing quan tinc instal.lada una versió d'unaltre repositori. Estaria
bé una eina que em deixes veure les diferents versions d'un mateix
programa que tinc disponible a varis repositoris, quan ja tinc aquest
paquet instal.lat.

Crec que l'opció de reinsal.lar és la que es perfila com a més senzilla
i ràpida, com tu comentes, però probaré d'anar instal.lant amb dpkg i
aptitude paquets que em descarregui de la web de Debian per veure si
aprenc una miqueta del tema de resoldre dependències, que el porto molt
fluix.

    Àlex