Re: passar de paquets instal.lats localment a repositoris estàndard?

Jo em limitaria treure la linia del repositori de deb-multimedia, així
tot quedarà tard o d'hora debian, doncs es faràn noves versions que
reemplaçaran les teves actuals.

Gràcies Hubble,

La línia deb-multimedia ja estava treta del repositori des de fa mig any. Precisament per això, pensava que els paquets als repositoris de testing ja haurien superat als antics de deb-multimedia.

M'ha sorprés que cap eina m'ensenyés els paquets del repositori de testing quan tinc instal.lada una versió d'unaltre repositori. Estaria bé una eina que em deixes veure les diferents versions d'un mateix programa que tinc disponible a varis repositoris, quan ja tinc aquest paquet instal.lat.

Crec que l'opció de reinsal.lar és la que es perfila com a més senzilla i ràpida, com tu comentes, però probaré d'anar instal.lant amb dpkg i aptitude paquets que em descarregui de la web de Debian per veure si aprenc una miqueta del tema de resoldre dependències, que el porto molt fluix.

   Àlex